Apa

sunt absolut tentata sa scriu despre ziua mea de nastere.,.cara a fost absolut geniala..divina..dar nu prea stiu de unde sa incp..cred ca voi scrie intr-un post viitor despre asta..acum..nu stiu..am o stare tampitica asa..si simt o nevoie sa scriu,,fara un scop anume sau fara sa am un suvbiect..simt doar cum mainile mele vor sa atinga tastatura..vor sa insiruie cyuvinte ...si cum ma dor in acelas timp mainile..pentru ca ieri am inotat..da..am fost cu bebe, cu rux, cu andreea si cu irina (cole) sa notam..si cica sa ne bronzam.,..adr nu sunt aproape deloc bronzata pentru ca normal 70% din timp l-am petrecut, normal, in apa..a fost o senzatie teribila cand am intrat prima oara in apa..simteam ca ma cheama cu toata puterea ei inauntru...simteam ca ma vrea acolo..si cand am intrat (desi era putin rece) a fost de-a dreptul mirific...
apa...
am inotat mult..si simt ca mai vreaaaauu:X

Un comentariu:

Romina spunea...

m-a pufnit rasul cand am citit prima oara postul asta:))as fi aflat oricum ca ati fost la miramar,nu trebuia un post:))oricum aflasem inainte sa postezi. si a parut ca voiai sa imi arati ca way ati fost fara mine:))ma rog.asa va fi de acum incolo:))