Listutza (promit ca e scurta)

in cateva zile--4 mai exact..vine ziua ema:D...hehe..cresc.. si normal..astept cadouri=)) glume..
urmeaza o mica lista cu ce mi-ar placea sa primesc
- vreau o jucarie de plus mare mare mare mareeeee:)) (de mentionat ca nu am primit jucarii de plus decat cand eram mica...dar inca le ador)
- vreau "Cosmarul" de John Saul (niciodata nu m-am indurat sa-mi dau banii pe cartea asta)=))
-Vreau un rimmel smek:))adica un rimel cu 100x:))
-vreau o geanta neagra din "piele"...se accepta si vinilinu=))
- vreao "poti sa tii uns ecret" si "la cumparaturi cu sora mea" de Sophie Kinsella:))
- vreao o bratara verde inchis:))
- vreau o bentita verde inchis, si una turquoise

2 comentarii:

Hubba Bubba spunea...

la multi ani mei andrushkitz!!!!!!!!!!!!!!:*:*:*

Romina spunea...

m-am luat dupa lista asta a ta.o sa iti las cadoul la irina:))