Chimet Adriana:))

se pare ca in fiecare zi am de comentat cate un profesor...de fojica am scris asa..la misto..pentru ca noi facem mijto de ea..dar am de criticat pe cineva..
pe profa..de info..minunata materia...la al carei profil sunt (mate-info)
inteleg ca un profesor sa aibe preferinte...si chiar mi se pare normal..daaaar..de aici pana la a face discriminari..e cale luuuuuuunga de tot
cum a reusit sa ma enerveze?
pur si simplu corectand teza:D
teza mea ave o foaie...fata-verso..amandoua scrise..primele 2 probleme pe prima pagina...problema 3 pe pagina 2
ma striga sa vin...se uita pe PRIMA pagina si urmeaza o discutie de genu
"ooo..nu..nu se poate asa ceva...tu vezi ce ai scris aici..nu ai invatat nimic..dar nimic"
"dar doamna..."
"tu ai deschis macar acietul ala...nu stii nimic..imi pare rau"
"dar doamna mai este "
"nu..imi pare rau"
si scrie un 4 mare pe lucrare...
mda..cineva sa ii explice inteligentei mele profe ca eu mai aveam scris...
momentan am probleme mai importante decat sa ma gandesc la cum ar fi fost daca
atat se duce sa vorbeasca cu ea..haha
sunt ocupata cu diplomele..pe care eu le fac..haha...si au iesit foarte mara..st prelucrate de mine (de cand mi-a luat tata scaner cu xerox imprimanta si faaax heheheeee)
=))
si trebuie sa fac invitatiile...pentru ziua mea..decizia luata nu este una foarte..inteligenta neaparat..dar este eca mai practica din multe puncte de vedere:) ..
din cauza anumitor bagaciosi nu o sa scriu aici planurile..dar cei interesati ma pot contacta=)) hehe
si trebuie sa fac lista cu manualele...si cu elevii si cu fiecare ce are si ce nu are..o doamne=))
sunt o persoana foarte ocupata ma..ce stiti voi..
si am planuri mari pentru weekendul asta..=))
cam asta este...cred ca unul din urmatoarele post-uri va fi cu lista de cadouri=)) unele posibile..altele nu=)) hehe=))

2 comentarii:

Hubba Bubba spunea...

ce chestie si eu fac tte astea=)))

Romina spunea...

eeeeeeee





adorabila:>:>