Explicatia minune:))

Nu am obiceiul de a deschide documente pentru a scrie pentru blog..dar in momentul de fata nu prea am de ales. De ce? Pentru ca am ramas fara internet? Genial nu?
Povestea este detul de scurta..am fost pedepsita…zau…:)) suna ciudat stiu..pedepsita..fara internet..dar se putea si mai rau…n-o sa mor din cauza lipsei de internet..desi unii ar putea spune asta..ahh..totusi nu ma pot abtine sa nu povestesc
Impreuna cu colegii mei..am descis sa cumparam cadouri pentru profesori pentru 8 marti…asa ca am strans bani..si eu a trebuit sa le cumpar..bine..nu eu…mama..ideea e ca eu a trebuit sa gazduiesc florile…si stiti cat de greu e sa faci asta cand ai o pisica obsedata de flori???
Asa ca tata s-a gandit sa le tinem in baie..si sa scoatem clanta..pentru ca pisica san u intre sa le faca praf..zis si facut…toate buni si frumoase pana miercuri
Andreea a venit la mine pentru a am ajuta la caratul florilor si cadourilor..doar ca in agitatia asta..am uitat ca mama a lasat rufe in masina..de fapt am vazut doar in momentul in care trebuia sa ies pe usa…si am apucat doar sa le dau stoarcerea..si pe langa asta…cand ajung acasa aflu ca in loc sa las pisica in casa..am inchis-o in baie..alaturi de flori..si i-am scos si clanta ca san u poata iesi..bineinteles nu cu intentia..dar cam asta am facut..ehh..nu mi-a picat prea bine faza..desi ai mei faceau misto de mine gen “a inteles ea ceva cu pisica..dar nu prea stia de care parte a usii”..apoi tata ma anunta ca exista consecinte..dupa lungi dezbateri aflu ca mi-a fost luat micul aparat ce-mi oferea internet..adica…no more messenger pentru mine..ehh..a, luat-o in gluma si mi-am vazut de ale mele…ai mei radeau..eu radeam..plus ca nu credeam ca voi fii pedepsita doar pentru ca am inchis pisica in baie…
Joi seara ajung acasa…ai mei sunt plecati..la naiba..este rau...si bine…
Cert este ca aveam nevoie de internet……ma gandeam doar la faptu ca nu sunt intr-adevar pedepsita..adica pana si cand m-a anuntat ca mi-a luat netu radea..deci..asta inseamna doar ca imi recuperez micul instrument..din sertarul in care mi-a aratat ca l-a pus..
Acum intrebarea este; nu rezistam pana ajungeau ei acasa?? Ei bine…adevarul este ca in oricare alta seara probabil nici nu mi-as fi adus aminte ca este acolo…dar exact in seara respective singurul lucru la acre ma gandeam era…”vreau interneeeeeet..am nevoieeeee”
Motivele…sau mai bn zis motivul..il cunoasteti..nu blondelor (ca stiu ca Irina nu citeste)
Ei bine..normal..ai mei au observat..asta pentru ca m-am gandit ca adac incerc sa ascund vor observa..asa ca nu m-am chinuit sa-l inched..pentru ca oicum se inchisese singur de bou…(am uitat sa mentionez ca in acea or ape care am avut-o la dispozitia cred ca m-a deconectat de cel putin 5 ori cate 5 minute pe putin)
Cert e ca abea dupa cele 2 ore de morala am inteles ca eu de fapt eram PEDEPSITA in adevartul sens al cuvantului..si ca nu era o gluma asa cum am considerat eu…ceea ce nu stiu cum sa va explic..dar nu a fost prea dragut…
Acum…este vineri seara,..si eu vreau sa intru pe mess…dar ghiciti ce..acum stiu ca sunt pedepsita…sin u pentru pisica..si pentru ca am inselat increderea alor mei luand internetul…tot e o chestie buna ca nu am incercat sa ascund lucru asat…cred
Ehh..nu ii duc lipsa prea tare..adica am si chestii mai bune de facut..dar m-am gandit sa scriu despre asta..
aa…stiti e este ironic..ca azi este 13 si totusi a fost o zi muuuult mai buna decat cea de ieri..despre care citisem in horoscop ca ar fi ziua mea norocoasa…norocoasa ha?
Cand voi avea acces la internet..voi posta aceasta minunatie de creatie prin care nu am vrut oricum decat sa imi ridic moralu si sa imi dau seama ca lucrurile pana la urma nu sunt asa de rele..adica irina are net doar in weekend si cateodata si in timpul saptamanii….daca ea poate eu de ce nu as putea??
Cred ca o sa ma reapuc de scris la roman..sau poate am inspiratie de ceva poezie? Nu stiu,..sau cred ca o sa caut o carte de citit..ma descur eu…
Am uitat sa spun…a aparut Eclipsa…acum vreo 2 ore..al treilea volum din seria amurg..multi deja il devoreaza..eu nu-l primesc decat maine…crud…trebuie sa mai astept pana maaaaaine…vreau sa devorez paginileee…cat mai repede..cat mai curand…cat mai ACUM..dar din pacate va trebui sa astept..pana maine sper eu cand vreau sa ies sa cumpar cartea..si da..sper sa ies maine…
Aici inchei minunatul post…care e de fapt in word..inca..dar lasa…un weekend placut..desi asta va fi citita dup ace a trecut weekendul asa ac urarea ar trebui sa fie…o saptamana usoara…..pupici:*

2 comentarii:

Romina spunea...

:))eu scriu numai in word stii nu?
si eu spre deosebire de tine recitesc ce am scris si corectez greselile pe care le gasesc.

Hubba Bubba spunea...

mda interesant post cum s-ar zice:))ce sa zic..ai tai au exagerat si asta imi hraneste o idee a mea care prezinta destule dovezi k sa fie asa..altfel evident k nu as fi enuntat-o nicicum.. ma rog nu conteaza:)):-j
important e ca ai trecut peste..nu e o drama..am stat si eu o sapt fara net k se blokse laptopu si nu i-am dus lipsa..si m-a uimit k nu:)))deci?ar trb sa iti pui niste semne d intrebare si rasp nu e asta e:)))