nu stiu sigur

nu stiu sigur despre ce o sa scriu..de fapt daca stau sa ma gandesc in ultimul timp nimic nu mai este sigur...
cred ca iarasi am o perioada naspa...dar nu stiu exact de la ce..sunt nervoasa...pusa pe cearta..asa ca prefer sa evit contactul cat mai mult cu persoanele apropiate...plus de asta mai fac si prostii...
ahh..si nici nu reusesc sa rezolv situatii pe care alta data le-as fi rezolvat in 30 de secunde...nu tiu ce este cu mine..parca nu mai sunt eu..parca nu mai gandesc ca mn..parca sunt o leguma care are ca unic scop sa supravietuiasca si nimic mai mult.
vineri am avut sport...am jucat basket..si ghici ce..am jucat incredibil de prost...m rog..scumpul de cristi nu a comentat absolut nimic..chiar a zis ca a fost bine..dar eu stiu ca nu a fost asa...cred ca din 50 de aruncari am nimerit 2 cosuri..eu care altadata din 50 nimeream cel putin 30...cum sa ratezi in halul asta...
prefer sa cred ca este din cauza faptului ca prezenta lui acolo m-a intimidat de nu am reusit sa ma mai concentrez..desi stiu sigur ca nu are nici o legatura..si pur si simplu eu m-am defectat intr-un fel..
apoi a mai fost si ora de dirigentie...care m-a facut sa ma gandesc putin asupra lucrurilor cu adevarat importante...are driga un fel de a vorbi cu noi..de a explica lucrurile..de ramai blocat..eu una cel putin asa o vad...desi profesoara de sport..si unguroaica pe desupra (cu un accent super tare..toate fiind tote)...
ne-a vorbit despre ce este un om cu caracter....despre calitati..despre defecte..despre ambitii..vise...despre cum trebuie sa ne comportam cu profesorii
aici fac o mica paranteza
cred ca am mai povestit despe clasa mea speciala care are 2 profesoare la matematica. una la algebra si una la geometrie..la geometrie nu am nimic de obiectat..profa este super ed gasca
in schimb la algebra..nimeni. nu percepe absolut nimic...plus ca greseste formule...calcule...
asa ca...la ora noastra de matematica de joi..calculam delta..cu niste numere ce-i drept cam mari..mai intai a gresit cand a inmultit 15 cu 8....i-a dat in jur de 200 si ceva...de unde nu stim..apoi a mai gresit inca cv..in loc de 1200 si cv..a scris 5000 si cv
va dati seama ca tot excercitiul s-a facut praf...a aruncat creta...si cuvintele au fost urmatoarele
"sunteti niste scarbe..nu meritati sa ma chinui aici cu voi..oricum nu mai are rost sa continui lectia..de pe 1 aprilie..nu mai predau la clasa voastra..mi-am gasit din fericire alti copii care sunt interesati de acest obiect"
va dati seama ca noi am inceput sa radem..mai p infundate sa nu realizeze, iar replica dumneaei a fost urmatoarea
"va comportati ca niste maimute abea coborate din copaci" si a iesit din clasa inchizand usa...
rezultatul a fost urmatorul..urlete si zbierete de fericire din partea tuturor pana si tocilarii se bucurau
apoi ..fatalitate...baba intra in clasa..noi amutim..si ea face
"ar trebui sa va comportati ca niste elevi ai unui liceu din centrul bucurestiului (mentionez ca liceul meu nu se afla nici decum in centru..este chiar pe mihai bravu..adr lasa)...nu meritati nimic.animalelor.."
si a iesit iar din clasa...
nu se sunase inca..iar noi am fugit din clasa feirciti..ne imbratisam si cantam de fericire
acum revin la diriginta noastra...bineinteles povestindu-i dirigintei aceste lucruri ne-a invatat ca nu trebuie sa ripostam..si in nici un caz sa folosim cuvinte jignitoare..apoi a adaugat..."este bine sa fii diriginta la o clasa de maimute"=))
a fost o ora de dirigentie dementiala..driga este o persoana care apreciaza glumele..si o persoana in care poti avea incredere..si care are multa grija de noi, clasa ei...si desi o cunosc doar de cateva luni..este o persoana de care pot spune cu sinceritate ca imi place..si ma m-am atasat deja de dumneaei