O viata..speciala

Capitolul 1
Pregatirea

“Maine e ziua cea mare. Da. Maine trebuie sa fie perfect. De ce? Cum de ce? Fac 18 anisori. O varsta importanta dupa cum zic toti. Nu si pentru mine..nu….intotdeauna am preferat cifrele rotunde. Si totusi e ziua mea “majoratul”. Deci trebuie sa fie perfect.
Cum o sa fie?..Demential!!!! De ce trebuie sa fie special? Pentru ca o sa fie si el acolo. Si e ziua mea. Deci…
Gata..ma culc…nu vreau sa am cearcane maine…”

Ma trezesc inaintea alarmei cu vreo 15 minute. Am emotii.
Ma ridic greu in picioare in timp ce imi frec somnoroasa ochii. Ajung cu pasi mici la baie. Dau drumul la apa rece si imi las corpul sa se bucure de prospetimea diminetii. Dupa jumatate de ora dusul este gata…. Ma gandesc la petrecerea de diseara….la Cari care trebuie sa ajunga pe la 12 si la el…la Eric ..gandurile imi sunt intrerupte de melodia telefonului.
- Hey! Se aude o voce suava
- Cari!!
- Da’ cine credeai ca e? te-am sunat sa te anunt ca in 20 de minute sunt la tine. Ca sa fiu sigura ca nu ai uitat
- Cum sa uit? Numai la asta imi sta capul
- Vorbim cand ajung. Tchiussssss
-Pa!!
Cateodata Carina e este atat de obsedata de germana incat ma mir ca nu s-a mutat acolo. Nu e timpul pierdut totusi.
Sa vedem. Pierd timpul inca 20 de minute pana ajunge Cari, nu vreau sa ma apuc singura de nimic. Nu ma simt in stare sin u vreau sa fac nimic gresit. Acum imi aduc aminte. Cri nu mi-a zis la telefon “La multi ani”. Ce aiurita!!
- La multi ani sarbatorito! Ce e cu fata asta de caine plouat?!?! Haide. Asta e ziua ta!!!
Normal, este C.. care se ascunde dupa umbrela gigant.. sta la 2 blocuri distanta si afara abea picura. Ii admir pentru cateva secunde bune pletele blonde (naturale) care abea ii ajung la coate. Apoi ma uit la ochii ei negri care asteapta un raspuns.
-Ma gandeam doar..multumesc de urare! rad…
Nu exista o persoana care sa ma cunoasca mai bine decat eaa Asa ca dupa expresia fetei imi dau seama foarte bine ca stie la ce ma gandesc.. si imi transmite doar… “mai da-l inoclo”
Isi da gentile jos de pe umeri.

2 comentarii:

Romina spunea...

romanul?e interesant pana aici:P

Hubba Bubba spunea...

hmmm suna compromitator:P:))