In direct de la munte:))

in sfarsit am si eu interneeeeet...
am reusit sa recuperez modemul...care e bun pe post de barcuta pentru papusele=))
sa ma plang..
in primul rand drumul a fost cu serpentine...ceea ce inseamna..naspa..mi-a fost rau in masina si pe langa asta a trebuit sa ascult si magic fm....ce placere
apoi in timp ce mancam..mda..culmea...mancam..si auzeam o muzica namaipomenita..venita din telefanele MOBILE..ale copiilor de 4-6 ani..pe care erau inregistrati ei cantand
pe langa faptul ca sunt afoni..si ca telefoanele se auzeau destulde varza...melodiile erau si enervante..
de cate ori poti asculta..in casuta din padure aveau casa nspe pitici..
sau poate e mai amuzant sa asculti langa tine mama mea stau mereu alaturea..structurata pe 3 parti...si fiecare ascultata de vreo 6 ori..este uimitor cata rabdarea puteam avea....si este si mai uimitor cum eu si fratimiu paream singurii deranjati de micile staruri..
toate bune si frumoase
am spus povesti.
de am ajuns sa visez ca ma casatoresc..cu cine nu stiu nici eu...cert e ca am visat ca eram intr-un magazin...si cautam o rochie pt petrecerea burlacelor=)) am gasit o rochie neagra..de-a dreptul frumoasa...prinsa dupa gat...si fara spate=)) deci imi amintesc prea bn rochia..de am impresia ca e reala..desi magazinu nu exista,..
apoi am gasit o bacnota de 120 de euro...mentionez..UNA SINGURA=))
bine..nu visul era scopul...
am fost azi la pestera dambovicioara.pestera nu e cine stie ce..e super scurta..dar m-am chiombit la apa...la apa involburata..m-am uitat la ea minute in sir..cum se faceau valuri..cum spuma inchitea cate o piatra ce o aruncam....
fir'ar copii...problema existentiala
aia mik se uita la tv
ala mik inchide tv-ul
aia mica urla la mn k vrea tv deschis
ala mic urla la mn k vrea tv-ul inchis
eu ce faaaaaaaaaaaac???

ahh...maine se fac 2 luni=))..dar maine o sa scriu despre asta...deocamdata
happy 8 martie mai:)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Funny! Deci, ai fost un fel de dadaca pentru cei mici. Parca ar fi o scena deprinsa dintr-o comedie. :D

Romina spunea...

=))asa o sa apreciezi mai mult ,,maturitatea,, noatra cand mergem in tabara=))
adica eu cu rux macar nu ne certam pe tv:))bine ca nu putem sa ne trezim si trb sa tragi de noi o juma de ora....AMANUNTE!
e bine ca...te-ai simtit bine...
vezi ca trb sa luam cadouri de 8 martie:))
sa nu uit sa iti spun sa apreciezi magic fm:>:>daca era romantic....eh:))
rabdarea este o virtute mai andra:))trebuie sa o stapanesti:>

Hubba Bubba spunea...

mi-a placut commul rominei:))adv ft greu cu trezitul:))ai repetat de 2x cuv "bine"(ptr romina)nsi andra copii sunt niste comori cum te pot enerva?au niste glascioare ca de randunica(mai rau ca ursu cand rage=))) )DETALII!!sooo simte-te bn:))iar d cadouri c sa zic:)))