Inainte de bal (partea I)

Well...am o stare destul de ciudatica...nu are neaparat legatura cu balu..dar simt nevoia sa fac mai multe si mai multe ca sa arat cat mai bine..knd de fapt nu e decat o seara..bn e balu bobocilor nu e chiar ca orice petrecere...dar am o senzatie d usoara emotie (naiba stie de ce)
e adevarat ca nu am mai fost la o petrecere de ceva timp (uite ce face scoala din om) dar nu aveam stari deastea dubioase....eh
stau pe blestematu asta de scaun de la calculator..imbracata exact cu hainele in care ma voi prezenta maine la bal...nu pentru ca as avea vreo placere morbida de a sta in casa in maneca scurta in mijlocu iernii ci pentru ca astept sa vina tata sa comenteze tinuta...parca il aud "nu vrei tu mai bine pantaloni?" sau " nu e cam scurta, ar trebui sa treaca de genunchi" =)) cu toate astea am aprobarea mamei..ceea ce e cu adevarat ceva=))
si totusi starea mea e la fel de strange..ma uit la ceas..peste 13 ore o vad p blonda..si merem sa-si ia cizme...off...numai am rabdare...ce naiba se intampla..stare tampita=)) pleacaaaa=)) nu nu are de gand sa plece..dar nu conteaza...nici ciocolata asta cu rom nu ma calmeaza...nici iubitele mandarine care de obicei au un efect nemaipomenit asupra mea...off...e chiar rau...si asta ma duce cu gandul la intrebarea blondei "E grav?"
cred ca a trecut o ora si tata numai vine...la naiba..trebuie sa fac si baita si mai si inghet pe deasupra...ce tot face? iar e plecat cu treaba..off...
sper sa am timp sa scriu partea a doua maine...cu cateva ore inainte de bal..daca nu...continuarea dupa bal...wish me luck..si distractie placuta=))

Un comentariu:

Romina spunea...

andra!!!!de ce draq trb sa imi spui blonda?!?!?!adica stiu ca asta e culoarea parului meu dar eu nu iti zic tie satena!!!!plus ca mai ai inca vreo 3-4 porecle pe care le poti folosi cand vine vorba de persoana mea!!!!so!!!!!NU BLONDA!!mda...aveai emotii:-?frate...nu stiu care e cauza=))poate ca te asteptai sa dai peste cineva...si din cauza asta=))