Ar trebui sa-mi fie rusine...n-am m-ai scris nimic..bn..nimic la calculator..m-am simtit stupid zilele astea...si acum ma simt la fel...parca imi vine sa bat pe cineva..cred ca e din cauza faptului ca nu am acel ceva pe care mi-l doresc

Well..desi inceputul postului e intr-un mod..au trecut 7 ore de atunci..ore in care am fost la scoala..starea mea de spirit s-a imbunatatit considerabil...ceea ce e de-a dreptul bine nu? da...chiar e...ehh...si totusi sunt trista...nu sunt trista pentru mine..desi eu mi-am indeplinit scopul ..de fapt altcineva a facut asta..

A mai trecut o zi..ma simt prost vazand ca in 2 zile nenorocite am scris aproximativ 7 randuri..si desi am un chef nebun sa scriu parca inspiratia fuge de mine...si as reusi sa fug dupa ea..dar parca cineva m-a incaltat cu patine si eu sunt pe gheata si ea e pe pamant...ceea ce va dati si voi seama ce inseamna avand in vedere ca azi e a 3 a oara cand am pus blestematele de patine in picioare..nu ar fi fost asa de rau..daca nu as fi cazut..hehe..cine era cu blugii uzi azi? a ? a?..da azi ghicit...a fost foarte greu nu...e..a fost o zi frumoasa...desi exista 2 lucruri ce-mi umbresc fericirea deplina...unul se erzolva maine...dar problema mea ce mare...aia nu se va rezolva vreodara...cum zice una din melodiile care plac "sunt doar iluziiii"//iluzii desarte..dar orice om are voie sa viseze..dar deja devine dependenta..visurile ma alimenteaza si ma deprim si mai tare..si totusi..simt o chestie puternica care provine din neant...si nu inteleg exact ce e cu durerea ce-mi apasa sufletul...si care e cauza...pentru ca este imposibil ca asta sa se intample..dar nu..nu vreau sa ma gandesc la lucruri urate...trebuie doar sa traiesc clipa..da..asta voi face..voi trai clipa
La naiba..cata alineatu...deja am inceput sa scriu fara logica..si la o adica nici nu-mi pasa..tot ce-mi doresc e sa ma descarc..la urama urmei deasta am creat blogul..sa am descarc si sa-mi exprim toate frustrarile..desi imi place cum suna faza cu fantasticu...nu am starea de spirit in aceasta perioada sa scriu asa ceva...acum vreau doar sa ma simt mai bine..si promit ca dupa sarbatori scriu povestea cu magazinu de jucarii si cea cu omul de zapada...
a venit vacanta si ciudat eu nu ma simt deloc mai bine..ochii mai au putin si lacrimeaza si in acelasi timp imi vine sa-l omor p vecinu de sus a carui muzica fenomenala ma face sa vomit...iar sunt nevoita sa dau drumu la bose si sa incerc sa fac ceva sa nu mai aud cacatu ala de manea pe care-l asculta..am nevoie urgenta de o petrecere..am nevoie urgenta de cineva care sa ma ia in brate..am nevoie de orice in momentu asta..si totusi nu pot decat sa scriu..sa aberez si atat..pff..se putea si mai rau...cred ca am 1000 d greseli..dar jur ca nu am nici un chef sa corectez nimic..pentru sa sigur o sa-mi dau seama ce tampenii am scris..si o sa tai si aia si aia si aia si postu meu o sa ramana cu 3 randuri=))
mama ma freaca la cap sa termin nenorocita aia de ordine din camera..daqr nu vreau nu am chef si off..totusi trebuie...nu e vina mea ca a trebuit sa scot tot din dulap k sa-mi dau seama cu ce vreau sa ma imbrac si ghiciti la ce rezultat am ajuns...hehe..nici acum nu stiu...tare nu?
vreau cadouri...multe..si de fapt nu vreau decat unul singur..dar ehh..tre sa fiu umpic cam beata ..m rog...nu intru in detalii...
cred ca o sa termin aici..am senzatia ca am aberat suficient pe ziua de azi si ca am scris suficiente lucruri fara noima si fara pic de sens..dar nu conteaza...ma simt putin mai bine ca la inceput..si e o chestie ca nu mai impartasesc totul doar cu ursuletu meu ubit...cu care o sa pun o poza la un moment dat...pentru ca nu am..off...ce viata.,..vreau sa afc poze...da nu merge aparatu..vreau aparat reparat..incep sa ma doara ochii de la calculator...nu..d fapt cred ca e de la faptu ca saptamana asta am dormit "foarte mult"...mdea....o sa inchei..promit..nu mai aberez...cred...sper...of..gata..trebuie sa ma opresc..
sper ca o sa aibe cineva rabdare sa cteasca ..asta=))

2 comentarii:

Romina spunea...

vreau sa iti zic ca am citit asta chiar de cand l-ai postat:)doar ca era intr-una din serile in care am ramas fara curent,si nu am putut sa iti dau comm:))deci dupa cum vezi:))cineva va avea intotdeauna rabdare sa citeasca ceea ce aberezi:))dar mai abereaza si tu draq pe blogul asta ceva:))sau altfel spus ,,cand mai postezi?,,:))=))

Hubba Bubba spunea...

e o prostie:)))dar nu cont imi place:))