Of...

eu iar ma descarc prin scris...
simt ca ceata imi afecteaza vederea..numai stiu daca asta chiar se intampla sau voi iesi din ceata si voi da de lumea mea verde si plina de iepurasi si broscute..tot ce stiu e ca doare...si ca deja ma ustura ochi de la ceata...
doamne cat de puternic poate fi sentimentu asta...si cat de rau ma pot simti..toti imi zic sa ma bucur...e mai bine asa...si stiu asta..stiu ca e mai bine asa...dar de ce nu ma pot bucura, de ce de fiecare data imi vine sa plang sa tip...si toate fara folos....el e departe de mine...foarte departe...peste ocean..iar diferenta d fus orar face sa ne fie greu sa comunicam..si totusi imi e dor de el...imi e dor de blondu me zapacit...care ma intelegea...off...stiam ca o sa-mi fie greu...dar nu stiam ca dupa atatea luni nu o sa trec peste...si totusi..nu e usor sa treci peste o prietenie de 9 ani..peste atatea clipe fericite....cum sa ma impac eu cu ideea ca dupa atatea craciunuri petrecute impreuna...o sa trebuiasca sa rezist singura la pranzu de Craciun..el...ela salvarea mea..el...era totul...el inca este totul, doar ca numai este aici..si mie imi este al naibii de dor de el...si degeaba...stiu ca si lui ii e dor de mine...dar nu ma pot obisnui cu ideea ca nu putem face nimic, ne supunem legilor timpului, timpul nu exista totusi...dar trebuie sa facem ca el..dar cine stie..poate dupa acesti 4 ani..departe de el...intalnirea va fi foarte dulce...bineinteles eu plec din aceasta tara namaipomenita...dar pana atunci...toate raman doat la stadiul de vis si durerea din sufletul meu devine din ce in ce mai mare..asta e...se mai intampla...

Un comentariu:

Romina spunea...

wtf andra?:))ti-am mai zis sa te bucuri pt raducu tau:))pt ca acolo lui ii este e mai bine!!!si pana la urma e viu e sanatos si poate fericit!!pana la urma tu macar poti sa vbesti cu el!!!in plus...:-?ai fulgii:))>:D<