Alte ganduri:)

Incepe nebunia...goana dupa cadouri..de fapt daca stau sa ma gandesc a inceput deja..deja a tercut 6 decembrie (a venit mos nicolae pentru cei care nu s-au prins)..deja prima parte din cadouri a fost data..si mi-am marit colectia de cercei...si am primit niste margelute superbe (verzi normal), dar e un verde pe care nu-l aveam (am 3 nuante de verde fara asta primit) ...si cat de bine miros betisoarele alea parfumate luate special pentru zodia mea (gemeni adica) si lumanarea gigant pe care mi-o doresc de muuuuult...ahh...sa numai vorbesc de tonaju de dulciuri...e asa de bine sa primesti cadouri...ahh....imi place la nebunie si sa fac cadouri...de ce sa mint e mai interesant sa primesti dar senzatia aia pe care o ai cand dai un cadou ma binedispune de fiecare data..in mod straniu=))
dar urmeaza partea a doua..si de fapt aia mai interesanta..cu mai multe cadouri=)) ...yeeee...chiar ma gandisem sa-i fac o scrisoare lui mosu..dar nu-mi vine in cap nici o chestie materiala...doar chestii pe care nu le poate pune sub brad...cred ca e primu an in care chiar nu-mi doresc nimic si nu simt ca am nevoie de ceva material...ciudaaaat (ehh poate as avea nevoie sa-mi repare naiba aparatu ala..dar asta nu se pune)
acum vine partea aia mai grea..ce naiba iau eu cadou..eheee...si parca am asa de multe cadouri de facuuuuut=)) daca ar fi dupa mine as lua cadou la toata planeta dar nu dispun de atatia bani=)) mama....parca imi e dor de pranzu ala in familie...unde participa tot familionu (care e destul de mic la numa...nu am decat un unchi..si un var vitreg) plus cei 3 bunici (am 4 dar unii au divortat deci nu pot sta impreuna la aceiasi masa) parintii..fratioru meu scump...si ...hmm...nuj cum sa le zic..ai mei sunt nasii copilului (are 19 ani dar deh) lor..si...cred ca astia suntem toti....totusi o sa fie dragut sa primesc cadouri de la bunici (intotdeauna aleg lucruri interesante..pe bune) si sincera sa fiu abea astept vacanta..mai am exact 5 zile de scoala..si o sa pot tipa....yeeeeeee....mai ales ca vineri seara am petrecerea..ma rog..nu am eu..dar plec la petrecere...o sa fie o seara interesaaaaaaaaanta din toate punctele de vedere (cine stie cunoaste)
off..din pacate trebuie sa inchei postul..trebuie sa ma duc sa-mi iau mp4 pentru ca nu mai suport muzica vecinilor...si simt nevoia sa ascult umpic de papa roach...sper ca nu intru iar in depresie....hmm..sa postez si povestioara facuta ieri in ora d isto?...cred ca o s-o pun...

Un comentariu:

Romina spunea...

ce tareeeee=))as vrea sa iti dau un comm mai lung...de fapt as vrea sa scriu si sa postez si si....si acum stau si plang pt ca nu pot nici macar sa descarc cateva nenorocite de poze...ghici ce!!!nu am cum!!!!chestia asta ma scoate din minti!!!simt nevoia sa bat pe cineva!!sa ma duc in padure si sa stau acolo pana mor...da...uite mam mai calmat...nu stiu...eh...btw vezi ca ai o greaseala la inceput acolo...aia cu o parte au fost date,corecteaza.mama cica poti sa te dai cu curu de pamant ca tot nu til dau.si eu nu mai vreau nimic.mantionez ca nu am vrut sa mananc=))ma amuza situatia...si spun ca atunci cand eram mica...lasa...va veni un mom dat cand ma voi razabuna...si ce bine o sa fie...scuze ca mam descarcat in commul la chstia asta...nu mai puteam...