Ce greu e...

Simt nevoia sa scriu si n-am nici cea mai vaga idee despre ce, simt nevoia sa-mi exprim fericirea care imi strabate tot corpul si care nu-mi ajuta deloc creierul sa gandeasca...as vrea sa scriu atat de multe dar am atatea de facut si normal, ca de obicei nici nu scriu nici nu fac nimic, ar trebui sa asez naiba hainele alea in dulap, care in fiecare dimineata sufera procesul de scos, ales haine si inghesuit inapoi in dulap ar trebui sa pun creioanele colorate de pe birou undeva, ar trebui sa asez multele cd-uri de muzica care sunt insirate, naiba stie de ce pt ca nu le ascult niciodata, ar trebui sa fac cateva teme pentru scoala, dar cine are chef de asa ceva, parca e mult mai interesant sa stau si sa scriu aici...ar trebui sa-i pun lu fratimiu de mancare, dar nu am chef, el sta la calculator, sa se descurce, ar trebui sa ma duc sa scot rufele din masina (off...asta chiar o s-o fac) , ar trebui sa ma opresc din scris si sa ma usuc ..dar iar o sa plec cu parul ud (norocul meu e ca racesc doar vara) ar trebui sa fac multe dar nu am chef si parca totul mi se pare inutil acum, o sa public postarea asta fara sens si o sa ma duc sa scot blestematele alea de rufe din masina si apoi o sa le pun la uscat, apoi o sa-mi fac ghiozdanul si o sa plec...di iar nu fac nimic...off...ce greu e...

Un comentariu:

Romina spunea...

=))mai simplu il pui pe fratitu sa scoata rufele=))