Doar ma descarc


Trebuie sa ma descarc..chiar trebuie..pt k altfel nu o sa ma pot opri din plans. Nu e un plans de tristete ..e un plans isteric...si ziua a inceput asa de frumos...si sa se continue in halu asta..nu e frumos deloc.
nu suport persoanele care nu sunt punctuale, dar mai presus de toate nu suport persoanele care nici macar nu se chinuie sa anunte ca numai vin. off..nu suport sa-mi stric programu din cauza unor ametiti care nu stiu ce vor de la viata si care lasa totul in voia sortii.
de la un timp cred ca am devenit cam irascibila. ma enervez foarte repede. numai suport sa fiu luata ironic de persoane care vad ca asta singuru mod de aparare. am obseravt ca unicul mod de aparare al unora e sa fie ironici si sa ia peste picior.
e oare o problema la mn? imi vine sa tip in colo si in coace si sa urlu de nervi? si totusi..cum sa nu urli cand vezi atata lipsa de dezinteres si de nepasare si pur si simplu iti vine sa dai in cap..noroc ca nu sunt o persoana violenta...

2 comentarii:

Romina spunea...

=))singurul mod de aparare???noooo...=))crede-ma=))mai sunt(am) si altele=))in afara de ironie:-?luat peste picior??asta poate face irina:))

Andra Irena spunea...

ehh...in ultimu timp doar pe asta il foloseti=))