Frica..ciudata faza

am descoperit ceva...ceva care probabil stiam..dar nu voiam sa recunosc..ma rog...cert e ca e ceva nou...
cred ca v-ati dat seama ca imi place sa citesc..si daca nu v-ati dat seama...imi place..imi place mult...si am citit fooooarte foooarte mult...tot felu de carti din toate domeniile...m rog...poate ca nu e fooooarte mult..dar pentru generatia mea..generatia anti-carti e ceva...

iarnile trecute..acum 2 ani mai exact...am facut o pasiune pentru harry potter...nu citisem nici un volum.....asa ca m-am apucat de harry potter (de fapt am primit cadou de Craciun cartile de la tata)...abea aparuse volumul 6 din cate imi aduc aminte...si le-am citit pe toate intr-un timp foarte scurt..eram destul de obse....citeam si zi si noapte nu faceam nimic altceva...si doamne...cand am terminat volumul 6 ...am avut o stare...o stare foooarte urata...imi venea sa plang..nu stiam ce sa fac nu stiam cum sa fac sa mai citesc harry potter...nu eram nebuna sa citesc iar..pentru ca probabil nu mai aveam rabdare..dar setea mea de harry potter trebuia stapanita...asa ca am gasit destul de usor un forum harry potter...era exact ce voiam...aveam toate cele 4 case...apartineam cercetasiilor..fratele meu se inscrisese si fusese repartizat la viperini...totul era magnific....
la un moment dat a aparut volumul 7...l-am citit intr-o zi...fara pauze...mergeam cu el si la baie..nu puteam lasa cartea din mana..si bineinteles asteptarile nu au fost dezamagite..a fost un volum nemaipomenit...apoi am avut iar acea stare...mai voiam...desi era ultima carte...desi prima oara fusese mai greu de suportat...si acum imi venea sa plang..ma simteam sfarsita...totusi de la ultimul volum harry potter..parca nu mai sunt eu..citesc in continuare...car carti care nu sunt atat de deosebite...care nu ma impresioneaza in mod deosebit..si totusi numarul cartilor s-a redus considerabil...nu mai citesc atat cat citeam...dar zilele trecute s-a petrecut ceva...
am citit o carte..."Amurg"...e ..sublima nu am cuvinte ca sa descriu cartea..am primit-o cadou de la tata Craciun...auzisem despre carte ca e foarte tare..dar nu ma asteptam sa fie chiar asa de tare...al doilea volum in schimb...mai bun ca primul..cartea era peste asteptarile mele..asa ca in 3 zile..am citit ambele volume..si precizez ca amandoua au in jur d 400 de pagini.....
iar acum..normal....ce cliseu...din nou am starea aia...si nu va trece prea curand..am o sete...o sete de nestapanit...care nu va fi alimentata decat in martie..cand va aparea ultimul volum...si poate prin ianuarie cand va aparea filmul primei cartii....dar eu ce fac..imi e frica sa citesc pentru a nu ramane cu aceasta sete dupa..si totusi trebuie sa citesc..vreau sa citesc...dar gandul meu ramane la Amurg...la Luna Noua..si la Eclipsa..care astept cu disperare sa apara...am o intrebare..Sunt Normala? oamenii normali se comporta asa cand citesc? adica ar trebui sa stiu ca e doar fictiuneee

4 comentarii:

Romina spunea...

andra:))esti normala:))dar daca o auzeai pe rpofa mea de romana:))sigur te duceai la 9!!!E O CARTE,CAND O INCHIZI DISPARE TOTUL!=))dar nici eu nu am reusit sa fa chestia asta:))

Romina spunea...

scriu ca o agramata:))profa* & fac*=))

Hubba Bubba spunea...

hmm..si mie imi plac cartile...aman2 nu [putem intra intr-o librarie fara sa luam o carte:)))..mom yo citesc o carte ciudata..de-a dreptul..si multa lume..mi-a zis ca e prea grea ptr mn..ei..si ce strica dak incerc?dak nu inteleg nmk asta e:))o s-o mai citesc o data...altadata:))
oricum imi place..suna a disperare a nevoie urgenta de hp:)))

Anonim spunea...

felicitari, sa citesti e ceva cu care merita sa te lauzi