vreau vacaaaaanta

vreau vacaaaaanta
niciodata nu cred ca mi-am dorit o vacanta atat de tare...totul incepe sa ma enerveze la scoala..si numai la gandul ca a doua zi ma intorc de unde am plecat imi vine sa ma arunc pe geam (nu am ganduri sinucigase..stay chill) =)) si totusi..unde sunt zilele minunate de vara in care soarele ne mangaia (sau ne facea sa gafaim) ...imi lipsesc zilele calduroase prea tare..nu vreau blanuri si haine groase..vreau maieute si tricouri...si sandalute (nu suport sandalele dar nu conteaza).... plus ca vreau sa fiu plecata toata ziua...sa plec dimineata la 8...si sa ma intorc seara la 9...si apoi sa mai stau inca vreo ora pe afara prin preajma blocului...
vreau sa merg cu barca..doamne ce epripetii am avut noi cu barca...nu lasati 4 fete intr-o barca..e teroare=)) ...ba nu au vaslele bagate si ele dau ca la caiac..imaginati-va viteza cu care mergeam=))=))=))=))...ba merg cu spatele in fata..ca deh..eu tre sa vad incotro vaslesc=)) ...doamne...a fost frumos.foarte frumos..am facut si filmulete in barca...si poze...ahh..imi e dor de zilele alea....
imi lipsesc multele sesiuni de shopping ...cand naiba sa mai am timp si de ele cu atata scoala....
imi e dor de zilele in care stateam 4 ZUZE (asa vreau eu cavalerito sa va zic) si nu faceam nimic...dar radeam...radeam...radeam=)) imi lipsesc zilele din vacanta asta de vara...si ma gandesc ca mai am muuuult pana la urmatoarea...ceea ce e foooooarte naspa....dar hey...vad o luminita...o vacanta de 2 saptamani...nu e cine stie ce..unii pleaca in turcia..altii pleaca la tara...dar vinerea asta va fi speciala...si abea astept...

Un comentariu:

Romina spunea...

chiar simteai nevoia sa imi aduci aminte de vacanta de vara??=))e la mama draq aia=))dar vine asta de iarna!!!si sa stii ca si caciulile si manusile si sa nu uit de fulare sunt f tari!!!!mai ales alea mov!!evident ca suntem fulgi si nu zuze dar deh=))si te anunt ca se face sambata si nu vineri,ca asa vrea capcauna sefa=))oricum=))mai e un pic=))