Durere

vreau sa scriu...vreau sa scriu fara sa ma opresc...
zilele astea am realizat ceva...durerea fizica este infinita...cunosteam pana acum durerea sufleteasca..si pe asta cred ca o cunosc multi..si totusi...si aceasta doare dar parca cea sufleteasca are o sulutie e altfel...pe cand cea fizica...e ....de neoprit...e naspa....
nu am stiut niciodata pana acum cum e sa tipi...sa plangi de durere sa iei tot felu de pastile si totusi nici una sa nu te poata ajuta sa iti revii..si tipi si plangi si strangi in pimni tot si te intorci de pe o parte pe alta si te foiesti schimbi pozitia si arunci cu obiecte si iar urli si te rogi si speri sa treaca si totusi nu trece si durerea devine din ce in ce mai simtitoare...ce-i de facut...sincer nu stiu...poti sa dormi (daca reuseti e bine)

2 comentarii:

Romina spunea...

asta e...infricosator....

Romina spunea...

mda...ma bucur ca macar ai raspuns:))pai...atunci cand nu o sa mai fi suparata...imi dai un semn...habar nu am:))sunt o vaca stiu:))dar chiar nu o fac cu intentie.si eu te-am mai sunat sa vad cum esti:-?ce-i drept o data sau de 2 ori...dar oricum...sry :)