Dupa bal (part II)


Da..asa cum am prezis..nu am avut timp sa mai scriu nimic inainte...ehh..dar nu conteaza..pana la uema importante sunt impresiile de dupa..nu cele dinainte...a fost..cum sa spun mai bine... SUPER=))
a fost o dantuiala continua...cred k am dansat in jur de 7 ore...sau 6 ore jumate..pe acolo...ma dureau picioarele de nu le mai simteam si precizez nu am avut deloc tocuri (deci va dati seama cum s-au simtit persoanele cu tocuri)
a cantat morandi....hehe...am facut pozica cu Randi...care era ca de obicei super cute:X:X....
a fost o ocazie ca sa-mi revad si cativa din fostii colegi (care precizez k au ramas la fel...in sensul rau)=))
missu si misteru...ce sa zic despre asta...facaturaaaa...adica pana mea tipa aia e inalta si lovita de tren din ambele parti...totusi e o chestie buna k n-a castigat tipa acre a dansat oriental in sutien=)) iar misteru...ala sa zicem ca a fost pe bune...=))=)) sa zicem...=))=))
ehh..atmosfera a fost divina=)) pe langa faptu ca au fost cateva (mai multe) parasute pitipoance whatever care erau imbracate..sau ma rog...erau mai mult dezbracate=)) si erau cam..o duzina d prezervative la fiecare masa (mai putin la a noastra..ceea ce m-a dus cu gandu ca astia le-au luat inainte sa sa ajung eu...)
hmm...ce a mai fost...pai cam atat cred...cert e ca m-am distrat si chiar imi pare rau ca pana la anu numai avem bal=)) ehh...

Un comentariu:

Romina spunea...

ok:))se poate numi simpatica chestia asta dupa bal...dar omiti unele chestii....iar altele chiar nu mi se par asa=))