Stelele sunt Eu


-Ce bine este aici sus, de la inaltimea asta pot vedea orice. Pacat ca nu am fost tot timpul aici.
Povestea mea incepe pe Pamant. Eram o fetita ca oricare alta fetita...singura diferenta este ca eram de cristal. Eram transparenta, din mine nu se puteau observa decat cei doi ochi verzi,parul blond si niste buze de obicei de culoare rozalie.
Oamenii se uitau tot timpul ciudat la mine, unii chiar privind prin mine, altii chiar batjocorindu-ma in toate felurile. Preferam sa ies seara cand toate erau mai linistite si mai neaglomerate.
Pe langa asta imi placea intunericul, adoram stelele. Iubeam sa stau ore in sir sa le privesc, pana cand ziua incepea sa-si faca aparitia.
Eram intr-una din noptile in care admiram stelele, cand un grup de copii galagiosi mi-a atras atentia. Am plecat in diractia aceea, mare greseala, pentru ca in urmatorul moment mingea cu care se jucau acestia mi-a lovit bratul drept.
Mana a inceput sa mi se crape si de frica am luat-o la fuga spre casa, dar la fiecare pas pe care il faceam ma spargeam din ce in ce mai tare. Din mine numai ramasesera decat bucati de cristal si cateva diamante care reprezentau lacrimile mele.
Tot ce imi amintesc dupa patania respectiva este ca am simtit cum particelele din mine se unesc si sunt atrase spre cer, apoi m-am trezit aici sus.
Sunt tot eu, tot de cristal, dar am alta forma.
Desi mi-a luat ceva timp sa ma bisnuiesc sunt sigura ca aici ma simt cel mai bine, printre surorile mele...stelele,iar acum iubesc intunericul si mai mult deoarece fara el nu am putea vedea niciodata stele, deci eu nu as exista.


stiu ca titlul suna destul de ciudat dar mi s-a parut potrivit pentru continut

Un comentariu:

Romina spunea...

mai andra....recunosc compunerea asta facuta in 10 min pt tema la romana de la meditatii...dar de ce a naibii fetita(ca altfel nu pot sa ii zic)nu ajunge ca era blonda,mai avea si ochii verzi?ii placea sa se plimbe singura pe intuneric si ii atragea atentia un grup de copii prin faptul ca erau galaciosi?de ce era de cristal?pentru ca se crede pretioasa?poate e doar ironica:))are alta forma...pai da draga e energie...dar cred ca prefera sa fie pe pamant!la pariu=))nu nunu ca as avea ceva cu compunerea asta!dar prea ma regasesc in ea=))mda...e bine ca i-ai gasit totusi alt sfarsit decat ala ca ii culegea masa cioburile din drum...=))