Bunicu & Bunica


Well...intotdeauna am considerat ca familia are un rol important in tot...so...cateva randuri despre persoanele dragi din viata mea...care de curand au implinit o varsta rotunda (70 de ani) si carora nu le pot multumi suficient pentru tot ce au facut pentru mine

Bunicul...despre el nu se vorbeste niciodata. Este adevarat ca el nu ne hraneste, nu el este sunat atunci cand tusim sau avem febra, acest rol il are bunica. De fapt bunicul apare cu adevarat numai atunci cand este vorba de plimbare in parc sau de vreun joc.
Ma simt atat de norocoasa ca fac parte din categoria acelor copii care au un bunic grozav. Bunicul este pentru mine ca un al doilea tata.
Bunicul este o persoana calma, care nu m-a certat niciodata si oricand am avut nevoie de ceva, el a fost langa mine si m-a ajutat. Bunatatea sa este molipsitoare, el reprezentand un model in viata pentru mine.
Este o persoana deosebita, unica. Este inteligent, reusind sa faca orice isi propune. Nu accepta sa fie contrazis si tot timpul reuseste prin argumente precise sa-si sustina ideile.
La o prima privire pare un om rece, impunator, de care nu poti sa te apropii, dar cine il cunoaste cu adevarat stie ca este un om sensibil, iubitor si cald, gata sa ajute.
A avut si are grija de familia sa, aceasta fiind cea mai importanta pentru el, considerand ca singurul lucru pentru care merita sa lupti in viata este familia.
Cred ca imi vor ramane intiparite in minte mereu felul in care ne priveste cand mergem in vizita ,ochii care-i sclipesc de admiratie si dragostea , modul in care ne strange in brate de parca ar dori sa nu mai plecam niciodata si felul in care ne priveste la plecare: in ochi se zareste o urma de dezamagire pentru faptul ca plecam si totodata mandrie pentru ca stie ca el este direct responsabil pentru ceea ce suntem azi.
Am mostenit de la el incapatanarea, orgoliul si dragostea imensa pentru familie. Cateodata imi pare rau ca nu seman mai mult cu el, sa fiu mai buna, mai cinstita, mai putin egoista. In spatele atitudinii sale fata de noi se ascunde un luptator, care prin orice mijloace isi apara “armata”.
Il iubesc mult de tot si nu stiu, de fapt nu vreau sa-mi imaginez cum as fi fost fara el.
Pot spune fara nici o urma de rusine ca este cel mai bun bunic, bunicul pe care si l-ar dori oricine !



Bunica... ea are un rol foarte important in viata fiecarui copil. De mica, bunica mi-a influentat viata in cel mai bun mod posibil.
Cuvintele sunt prea putine pentru a exprima dragostea nemarginita pe care i-o port.
Bunica mea este modelul meu in viata. Daca ar trebui sa aleg persoana cu care as vrea sa seman as spune fara sa ma gandesc “Bunica, precum ea vreau sa fiu”.
Este o persoana calma, blanda si care pare ca niciodata nu se supara. Cand o supar are o privire care nu te acuza, dar care te face imediat sa te simti vinovat si sa-ti doresti sa intri in pamant cat mai repede posibil
Este inteleapta, perspicace si calculata. Niciodata nu ii scapa nimic si chiar si atunci cand nu stie ceva reuseste mereu sa se descurce.
Intotdeana se gandeste mai intai la noi, si daca mai are timp si la ea (desi asta nu se intampla aproape deloc). Ne ajuta mereu, indiferent daca este vorba de scoala sau de orice altceva. Ei ii sunt recunoscatoare pentru cat m-a ajutat in clasa a 8 a si pentru cultura si educatia de care am avut parte de-a lungul acestor ani
Este o persoana buna, cea mai buna persoana pe care am cunoscut-o. Este unica din tote punctele de vedere.
Cand face ceva poti fi sigur ca e facuta de un profesionist, nu se grabeste si este atenta intotdeauna la cele mai mici detalii, pe care in general toti le ignora.
Pune mereu suflet in tot si are grija sa multumeasca pe toata lumea.
As fi vrut sa mostenesc de la ea corectitudinea, pasiunea si daruirea cu care lucreaza si nu in ultimul rand caracterul puternic,dar bland.
O iubesc pentru ceea ce este, o iubesc pentru tot ce a facut pentru noi, o iubesc pentru ca este ea.
Stiu ca niciodata nu am fost cea mai buna nepoata, dar ma straduiesc sa o fac fericita in fiecare zi.

2 comentarii:

Romina spunea...

mda...ce sa zic andra...?pretiestei cat ii mai ai...as vrea...sa mai sa fac si eu...o descriere a bunicului meu...dar stii...ieri s-au facut 8 ani:)

Romina spunea...

pretuiestei* sa mai pot sa fac**