Perfectiunea...


Inceputul acestei opere de arta...sa vedem...se facea ca eram la ora de muzica si profa ne certa pe mine si inca doua colege ca dupa opera am fost in parc la eroilor sa ne vedem cu niste tipi (tin sa precizez ca era aproximativ 11 jumate noapte). Ulterior am aflat ca un coleg dragut de la alta clasa i-a spus profei numai bazaconii. Asa ca noi ca sa facem haz de necaz am inventat 3 tipi...pe care i-am creat noi..perfecti...unul dintre ei este Vitorio (al Rominei) altul ...hmm..nu-mi aduc aminte cum il cheama pe al Ruxandrei...si al meu..Francesco...

Francesco- 18 ani
Este un tip brunet cu ochii verzi, nascut in zodia Varsatorului, care are ascendentul in Scorpion.
S-a nascut in Germania. Pe langa limba germana vorbeste romana, italiana, rusa si engleza.
Este destul de inalt – 1.85, este invidiant pentru corpul sau lucrat (are cubulete sau patratele sau cum le-o mai chema) are un zambet superb si o gropita care te cucereste instantaneu
Este o fire rebela, nu asculta si nu se bazeaza pe nimeni, decat pe el insusi. Uraste monotonia banalitatea si plictiseala, este mereu in cautare de ceva distractiv.
Ii plac animalele, in special iepurii broastele panterele si cainii. Adora hasky si cainii lupi.
Ii place ciocolata cu alune si cea amaruie si nu suporta vanilia.
Ii plac sporturile. Este campion la inot basket si hockey. Ii plac sporturile extreme, in special parasutismul.
Este visator sensibil si cateodata romantic.
Este dependent de guma de mestecat si de Cola
Muzica lui preferata este rockul si punkul, de asta canta la chitara(electrica) si se descurca si la tobe si deasemenea este un bun compozitor
Ii plac parcurile de distractie si iubeste muntele si marea.
Culoarea sa preferata este verdele, mai ales in combinatie cu negru sau gri.
Prefera noaptea in locul zilei si are o pasiune pentru stele, totodata este atras de astrologie.
Este un bun prieten, bun sfatuitor si are un bun simt practic.
Se descurca ca actor, adora sa fie in fata camerelor de filmat si normal in centrul atentiei
Este tupeist dar nu vulgar. Este inovator. Pasionat de citit si de arta
Nu suporta fitele minciuna ipocrizia si lasitatea.
Ii place natura, nu e chiar ecologist dar nu suporta poluarea
Iubeste Egipyl, piramidele si arheologia este una din marile lui pasiuni.
Ii place corectitudinea, e perseverent si are un bun spirit de detectiv.
Se pricepe la ales cadouri si nici cu gatitul nu sta rau.
E oarecum ordonat, dar e manierat si stie cum sa se poarte cu o fata. I se pare ca persoanele care insala sunt josnice si merita doar dispret (ce sweet nu ?)
Ii pasa de tot si orice face face cu suflet dar nu ajunge niciodata sa sufere pentru ca stie exact cand sa se opreasca.
Este o persoana de incredere, din punctul meu de vedere..este percet (doar eu l-am creat ce naiba)

Deci..cam asta ar fi despre Francesco..sper ca nu am omis nimic despre baiatul perfect...

Un comentariu:

Romina spunea...

Mai andra:))ca sa dau comm la asta ma deschis un doc,de teama sa nu imi uit ideile=))fiind primul tau post de dimensiuni mai ample...si commul meu va fi,nu in mod dorit,tot asa:))sunt prea multe de comentat:))in primul rand...profa ne-a certat pe noi 2 si rux..noi...fetele rele care dupa opera,in loc sa mearga acasa s-au vazut cu tipi in parcul din eroilor...=))ai uitat de crizele noatre=))si ai uitat cum alergam prin toata scoala ca sa il gasim pe vinovat,de care pana la urma am dat=))si la care am tipat eu un pic,bine poate un pic mai mult:D:D=))apoi....in prim plan am nascocit eu pe vitorio si pe angelo,pt tine.apoi tu ti-ai schimbat preferintele si l-ai creat pe francesco:D:D=))al ruxandrei a aparut ca si al tau,la ora de religie parca,si se numea ricardo=)).apoi...e varsator ca rux=))si are ascendent in zodia perfecta(oare mai stii pe cineva cu astfel de ascendent?-e vitorio).al draq francesco...bine ca nu vorbeste si chineza =)).puteai sa fi mai discreta de cat de disperata esti(este invidiat pt corpul sau lucrat)=))concluzia acetui paragraf este ca tu iubesti gropile din bucuresti=)).se bazeaza pe tine mai andra evident:))asta imi place la el:)).-ca nu se bazeaza pe nimeni sa nu crezi altceva.NU SUPORTA VANILIA!draga...intelegeam sa zici ca prefera ciocolata...dar cum..VANILIA sa nu o placa macar?:O:Oasta se numeste SOCANT!=))este multi campion...trecem peste ca si vitorio canta la harba si face box=))alta chestie..o persoana neincrezatoare...nu e prea visatoare:))dar merge:)).dependent de guma de mestecat=))sa stii ca dependentele,de orice ar fi ele,nu snt bune(nu ma simt)=)).nu stiu baiat care sa fie prea atras de astrologie...mai bine zici astronomie:))ca nu cred ca se uita la urania ca iepurasul verde:)).ma regasesc un pic si eu:))ca deh=))altfel nu sunt=))adica pana lanu suporta fitele.spirit de detectiv:-?gandeste-te un pic...asta nu te ajuta cu nimic chiar:))mai andra...vrei sa spui..ca pe acest francesco nu ai de gand sa il inseli?:Onici macar cu :-?cu fratele lui geaman?varianta cu updateuri?=))ok...sper ca nici eu nu am omis nimic:))