Pur si simplu nimic!!

Vreau sa scriu...nu stiu despre ce sau macar cum as putea incepe..pur si simplu vreau sa scriu despre nimic si in acelasi timp despre tot.... Sunt la mare deci scriu din nou in deplasare desi acum am micutul meu laptop negru cu mine deci practic nu-l tradez iar...simt o nevoie apasatoare sa urlu..sa urlu fara sa ma opresc pentru ca intreaga mea fiinta urla pe interior pe siolentios...sunt constienta ca urlatul nu ar ajuta la nimic si as fi considerata o ciudata oricum.vreau sa fiu un lup..ei au voie sa urle oricand fara ca nimeni sa se intrebe de ce..ei pur si simplu urla. Tocmai am depasit un moment critic al existentei mele..nu vreu sa dau prea multe detalii pentru ca nu este un lucru de care sa vreau sa vorbesc dar cred ca acum ca am scapat de micuta problema ma simt mai usurata,mai libera si e un sentiment destul de placut...un sentiment pe care sincera sa fiu nu l-am mai trait de mult.. in rest as putea spune ca sunt fericita..iubesc si sunt iubita.....chiar as putea spune ca traiesc o micuta poveste de iubire si ma simt implinita total langa el..suna patetic..stiu..nici macar eu nu stiu cat sau daca va dura dar am invatat ca trebuie sa traiesc clipa..ca trebuie sa ma bucur de fiecare moment al existentei pentru ca numai asa voi ajunge la acea "fericire" ideala pe care ne-o dorim cu totii...

Niciun comentariu: