Prietenie

Well...cred ca titlul e destul de sugestiv nu?
Prietenie si prieteni...
Cred ca toti avem asa ceva nu? ehh..acum ramane de vazut cati dintre ei sunt prieteni adevarati si cati sunt falsi..si chiar cand iti dai seama ca sunt falsi...nu te lasa inima sa-i consideri asa..
Deja imi e usor sa vorbesc despre prietenie. In urma unor intamplari recente am anumite indoieli cu privire la prietenele mele cele mai bune. De fapt nici macar nu sunt ele vinovate, unica si singura vinovata (ca intotdeauna) este acea institutie care ne mananca zilele, dar datorita careia(cica) ajungem cineva in viata....daca nu v-ati prins este vorba d scoala..sau mai exact de liceu...dar subiectul asta trebuie abordat cu alta ocazie.
Mi se intampla foarte des sa aud oamenii care se cunosc de vreo 2-3 zile si-si spun: "esti cea mai buna prietena din cate exista". Adica hello oameni buni din cate stiu eu un prieten se formeaza in luni d zile, chiar ani nu in 2-3 ore.
Eu una sunt o persoana care apreciaza foarte mult prietenia, adica ce poate fi mai important (bine exceptand familia)
O definitie a prieteniei? Consider ca nu exista...fiecare vede prietenia in felul lui.
Totusi pot spune cateva cuvinte despre prietenie...
Prietenia inseamna mai presus de distractie cum cred multi incredere, respect, iubire si sinceritate.
Niciodata nu am fost de acord cu ascocierea cuvantului prieten cu distractie.
Nu suport acele persoane care te numesc prieten doar atunci cand au ele nevoie de ceva.
Nu imi place sa vad un prieten ce sufera...
As putea vorbi ore intregi despre prietenie, dar probabil la un moment dat v-as plictisi. Asa ca prefer sa ma opresc aici.

3 comentarii:

Romina spunea...

oare dc nu ma mir k primul tau blog e despre prietenie???hmm=))poti sa pui si aia q fulgii=))mda.=))sa vedem ce rasp la commul asta=))

Andra Irena spunea...

o sa pun si aia cu fulgii:)) la un moment dat:))

Mali spunea...

Hmmm.. e interesant, daca mi-ai da voie sa incerc eu o definitie a prieteniei, ar suna cam asa : o punte intre doua suflete, care nu tine cont de vreme, ani sau intamplari (de asta prietenii adevarati se pot ierta), ci doar de sufletele insele. Cu alte cuvinte, cat timp un sufletele nu isi schimba aspiratia, sistemul de valori, ele nu vor pierde acea legatura ....
Am scris si eu un articol despre prietenie, dar link-ul care ti-l voi da e mult mai profund :) so here it is : http://patratosu.wordpress.com/2007/07/19/cea-mai-frumoasa-scrisoare-pe-care-am-primit-o/ o zi buna :)