:)

cred ca este a 3-a oara cand deschid pagina asta de blog..iar ea ramanea mereu tot goala...e urat..am atatea de scris..de povestit...dar imi dau seama ca nu are rost..oricum de citit citeste doar romina (ai un pachet d guma d'ala d care iti place tie) si rux ...din cand in cand..cand nu ar ece face..sau knd isi aduce aminte (rux u ai o lama :)) orbit:D)
in rest...bate vantuuuu=))
si nu e problema..ca oricum nu scriu pentru altii,..dar adevarul este ca numai am chef sa scriu nici macar pentru mine..
iar asta este intr-adevar dezolant
hmm..ma pregatesc sa pelc in parc...cu rolele...am de gand sa profit din plin de vacanta asta..role ...bicicleta..cu barca..cumparaturi..orice..de toate..:))
sunt deschisa la orice idei
:))
gata..o sa continui mai incolo...trebuie sa ma duc sa pun placa in priza:)

oficial este a 6 a oara cand deschid pagina..si culmea de data asta am ceva de scris..sut suparata
daa..sunt suparata pe vremea asta urata!! da romina este urata.,..ploaieee....caah..nu te-ai saturat deja de ea?? imi vreau soarele inapoooi..nu pot sa es cu bicla..off...
o sa postez..chiar adca este un post jalnic...dar vreau sa imi exprim supararea
ploaioooo du-teeeeeeeeee

2 comentarii:

Romina spunea...

deci deci:))
ca bine a mai picat pachetul ala de guma cu pepene:X:X=))ca tot sunt in pana...:((:((
siiiiii
e cam frig asa...imi place ca nu e soare...ca e racoare....dar vantul imi da si mie bretonul peste cap...
ploaia...nu prea ploua mai andra:))
mda:))
atat:))

Hubba Bubba spunea...

deci nah ca citesc si masi si comentez=))))adik te rog..faza e k mai tot timpu imi pik netu..semnal prost..ma rog..acuma am reusit...deja am uzat lama orbit..a fost buna:X:)))mie imi place ploaia dar kewstia care ma enerveaza k imi strik planurile uneori..deci uneori prefer soarele:)))